Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:12:42+01:00
Żyła sobie raz dziewczyna o imieniu Rosalia. Miła 19 lat. Pochodziła z ubogiej rodziny.Mieszkała w królestwie księcia Kaspiana-bardzo okrutnego i samolubnego rządcy. Pewnego razu gdy rodzinie zabrakło pieniędzy,rodzice wysłali Rosalię do pracy u księcia.Dziewczyna bardzo nie chciała pracować,lecz bardzo kochała rodziców i nie chciała się im przeciwstawiać.Dlatego kolejnego ranka,wstała o świcie i poszla do zamku w którym mieszkał Kaspian.Rosalia pracowała u księcia jako służąca.Lecz pewnego dnia gdy ksiąze wyprawiał przyjęcie z okazji 21 urodzin,przybył do zamku nieznajomy.Był on ubrany w łachmany a jego twarz była cała brudna od błota. Ksiąze po długiej namowie kazał wpuścić nieznajomego i dać mu schronienie na nadchodzącą noc.Gdy nadszedł ranek nieznajomy zrozumiał ze Kaspian nie jest taki samolubny.I wtedy zaczarował jego serce.A ono zaczęło bić i pokochało przechodzącą służącą.Rosalia także pokochała księcia i wyprawili huczne wesele.Całe królestwo było szczęśliwe.a Młoda para żyła długo i szczęsliwie.

Koniec
(sama wymyśliłam) ;)
2010-02-13T18:15:39+01:00
Mała Syrenka
NA dnie morza mieszkała piękna syrenka o imieniu ariel pewnego dzia uratowała życie księciu który sie topił mała syrenka natychmiast się w nim zakochała a, ponieważ książe zemdlał zaśpiewała mu miłosną piosenkę kiedy książe doszedł do siebie zobaczył tylko jak ariel odpływała

Urszula morska czarownicaobiecała syrence że zamieni ją w kobietę w zamian za jej piękny głos jeśli w cią gu trzech dni pocałowałby ją książe zostałaby ona na zawsze kobietą

w ten sposób ariel uzyskała ludzki wygląd ale książe zakochał się w innej dziewczynie o cudownym głosie przypominającym jej głos tej która go uratowała dziewczyną tą okazała się urszula posiadająca teraz głos ariel

przyjaciele ariel odkrywszy postępowanie czarownicy złamali zaklęcie ariel odzyskała swój głos a ksią ze rozpoznawszy ją natychmiast ja pocałował pozwalając jej pozostać na zawsze kobietą Ariel i ksąże wzieli ślub i żyli długo i szczęśliwie .