Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:03:17+01:00
Piaskowiec - wykorzystywany jako material drogowy, ogniotrwaly, kwasoodporny i zdobniczy
Marmur - wykorzystywany do rzezbienia i jako material zdobniczy
Piasek - znajduje wykorzystanie w budownictwie, hutnictwie i przemysle szklarskim.
Torf - zastosowanie w medycynie, rolnictwie i ogrodnictwie
;)
4 4 4
2010-02-13T18:04:45+01:00
Nie podano konkretnych skał więc sobie powymyślam

diament - jako kamienie ozdobne lub do cięcia szkła
węgiel - jako źródło energii (również rysiki ołówków :P)
granit - nagrobki
wapno - budownictwo
sól - spożywcze
asfalt - (chyba nie muszę tłumaczyć) - pokrycie dróg



5 3 5