Wiem nie do tego tematu ale niech będzie
prosze o linki na temat mamy prawo do ochrony zdrowia , albo mam y prawo do lepszego traktowania i żeby było w tym dziecko na wózku inwalidzkim jak sie da
PROSZĘ O POMOĆ KTO NAJSZYBRZY DAJE NAJJJJ:):)
DZIĘKI CZEKAM 10 MIN

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:06:28+01:00
Konwencja o prawach dziecka

Myślę że o to ci chodzi :)
2010-02-13T18:08:46+01:00
Http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090831/ZDROWIE/91736576

Lub

http://edukacja.gazeta.pl/edukacja/1,103256,7267732,Konwencja_o_prawach_dziecka___sprawdz__jakie_masz.html