Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:25:20+01:00
2H₂O → O₂ + 2H₂

w rozkładzie 2 moli powstają 3 mole
wiec przy 4 molach 6 moli
1 mol to 22,4dm³ wiec 6 moli to 22,4 * 6 = 134,4dm³

Odp. b
2010-02-14T00:25:02+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2H2O---->2H2 + O2
Sorry, przejrzałem się
2mole-----3*22,4dm3
4mole-----xdm3
x=12*22,4/2
x=134,4 dm3
ODP. B prawidłowa
1 5 1