Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T15:29:34+02:00
Bo tylko oni mogli jechać , poniewaz ich było na to stać . Chcieli także zdobyć sławę i bogactwo.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T15:31:06+02:00
Władcy po to by przejmować nowe ziemie jako kolonie, zabranie na ziemie ojczystą niewolników i surowców mineralnych. Chęć wzbogacenia się.
Kupcy, by zebrać nowye przyprawy i orientalne rzeczy, których jeszcze nie ma w kraju. Możliwość handlu z tubylcami i sprzedaż kupionych rzeczy w kraju za większe pieniądze.
Duchowni dlatego że nawracali tubylców i nauczać o Bogu.