Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T18:19:53+01:00
Mikołaj Kopernik

Wstrzymał Słońce-ruszył Ziemię
może ruszy uczniów plemię.
Tyś patronem naszej szkoły
bądź wyrozumiały na uczniowskie gały.
2010-02-13T18:20:07+01:00
Mikołaj Kopernik to nie stary piernik,
lecz naszej szkoły powiernik.
Wszyscy go tu kochamy
i o jego dobre imię dbamy.

Mam nadzieję, że bedzie naj...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:20:48+01:00
Pan Kopernik , mój kochany
W swoim życiu zabiegany.
Patronem szkoły jest wspaniałym,
przez wszystkich uczniów uwielbiamy,
Wstrzymał słońce, ruszył ziemię,
tak się dumię że aż pienię .
Miał fryzurkę też nie brzydką,
malowaną jakby kredką.
Bardzo Go podziwiamy,
Jego osiągnięciom z podziwem klaskamy