Odpowiedzi

2009-10-12T15:27:34+02:00
Obj powietrza: 3x2x4=24cm³

obj tlenu= 21% powietrza
21%x 24=0.21x24=5,04 cm³

obj azotu= 78% powietrza
78%x 24=0,78x24=18,72 cm³
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:18:42+02:00
V pokoju: 3*2*4= 24 (jednostek³)
V tlenu: 0,21 * 24 = 5,04 (jednostek³)
V azotu: 0,78 * 24 = 18,72 (jednostek³)
odp. W tym pokoju jest 5,04 (jednostek³) tlenu i 18,72 (jednostek³)azotu.

PS piszę wszędzie jednostek ³ ponieważ nie napisałeś jednostek w jakich wyrażone sa te wymiary ( domyślam się że w metrach:P)