Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T16:10:18+02:00
6\10 razy 1\4=3\20
1i1/8*0,1=9\800
3,75*4*0,01=3,75razy 0,04=o,14
5/9:1i1/4=5\36
2i5/6:3,4=17\6razy4\3=34\9=3 i 7\9
0,18:2i2/5=18\100ray12\5=108\250=54\125
oblicz:
-7i4/9-2i1/6=7i24\54-2i9\54=5i15\54
3i1/4-8i5/6=3i6\24 -8i20\24=-5i14\54= -5i7\27
-2i3/5+7i1/3=2i9\15+7i5\15=9 i 14\15
-3,12-6,1=-9,23
-7,2+12,36=5,12
6,4-10,25=-4,14
-3i1/7-1,2=-2i5\14
4i5/6-8,2=4i25\30 -8i6\30= -4i19\30
2009-10-12T16:48:38+02:00
0,6*1/4=0.15
1i1/8*0,1=0.0125
3,75*4*0,01=0.15
5/9:1i1/4=5/36
2i5/6:3,4=25/51
0,18:2i2/5=9/250
-7i4/9-2i1/6=-31/9
3i1/4-8i5/6=-71/12
-2i3/5+7i1/3=17/15
-3,12-6,1=-9.22
-7,2+12,36=5.16
6,4-10,25=-3.85
-3i1/7-1,2=-57/35
4i5/6-8,2=-73/15