Proszę przetłumaczyć:)


1.
Liebe Mutti,
wir hotten eine gute Reise.
Grete und Erich haben schon
suf uns gewartet. Jetzt
machen wir unseren ersten Ipaziergang.
Die Stadt ist einfoch wunderschön. Es gibt hier
so viel zu besichtingen- morgen fangen wir an.
Viele Küsse,Bettina.

2.
Hi Max,
wir sind also da - die Stadt
ist nicht schlecht. Das Wichtigste,
ich bin mit Bettina hier.
Es gibt ein Problem - sie will
alles besichtigen! Wie halte ich
das mur aus?
Bis bald!

mogą być błędy ponieważ nie mogłam odczytać z ksiązki;P

3

Odpowiedzi

2010-02-13T18:37:21+01:00
Mama Szanowni Państwo,
Mamy hotten good trip.
Grete i Erich już
suf czekaliśmy. Teraz
Wykonujemy naszą pierwszą Ipaziergang.
Miasto einfoch piękne. Istnieją
besichtingen tyle jutro zaczynamy.
Wiele pocałunki, Bettina.

2.
Hi Max,
więc istnieją - miasto
nie jest źle. Najważniejsze
Jestem tu z Bettina.
Nie ma problemu - chce
kontrolują wszystko! Jak mam być na bieżąco
z mur?
Do zobaczenia wkrótce!
sorka ,starałam się!
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:38:03+01:00
Kochana Mamo,
podróż mieliśmy dobrą.
Grete i Erich czekali już na nas. Teraz jesteśmy na naszym pierwszym spacerze. Miasto jest po prostu piękne.Jest tu tyle do zobaczenia/zwiedzenia - jutro zaczynamy.
Dużo całusów, Bettina.

Cześć Max,
my również tu jesteśmy - miasto nie jest złe.
Najwazniejsze, jestem tu z Bettiną.
Jest jeden problem - ona chce wszystko zobaczyć
Jak ja to wytrzymam?
Do zobaczenia wkrótce!

4 4 4
2010-02-13T19:44:37+01:00
Kochana Mamo,
podróż mieliśmy dobrą.
Grete i Erich czekali już na nas. Teraz jesteśmy na naszym pierwszym spacerze. Miasto jest po prostu piękne.Jest tu tyle do zobaczenia/zwiedzenia - jutro zaczynamy.
Dużo całusów, Bettina.

Cześć Max,
my również tu jesteśmy - miasto nie jest złe.
Najważniejsze, jestem tu z Bettiną.
Jest jeden problem - ona chce wszystko zobaczyć
Jak ja to wytrzymam?
Do zobaczenia wkrótce!
1 5 1