Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T18:35:09+01:00
1
Kotek jest mały.Ma rude futro i czarne malutkie oczka.Trzyma łapki w górze.Stoi na parapecie na dwóch łapkach.Ktoś do niego celuje z pistoletu.Najprawdopodobniej chce go zabić.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:47:45+01:00
Opisuje obrazek 2
Na fotce widać małego kotka bardzo przestrasznego.Ponieważ jakiś facet chce mu przywalić piłką. Kotek ma sierść koloru szarego w czarne prążki. Z tego co widać ma niebieskie oczy.
1 5 1
2010-02-13T19:17:21+01:00
To jest mały kot, ma rude futro. Ten kociak stoi na parapecie.Ma podniesione łapki do góry. Ktos celuje w niego pistoletem:)