Odpowiedzi

2010-02-13T18:32:24+01:00
Sprawdz dokładnie czy to nie jest kleszcz,jeżeli to kleszcz idz z kotkiem do wetetynarza.Weterynarz niech go dokładnie zbada i stwierdzi dokładniej
2010-02-13T18:34:35+01:00
To może być jakieś ukłucie albo obtarcie bo mój kot też takie coś mkiał i po jakimś 1 miesiącu to zeszło (jak to jest na pleckach to może to być kręgosłup i to by był krąg od kręgosłupa)


posłuchaj się kaka87654321 to może być kleszcz ma racje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:46:21+01:00
Moze to byc nowotwór. Jesli Twoj kot nie ma apatytu, jest zmęczony tz. duzo spie, nie chce sie bawic to szybko idz do weterynarza. Moze to byc tez torbiel podskórny, miał to moj kot. Mimo wszystko idz koniecznie z kotem do specjalisty.