Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:36:12+01:00
150dm=15m zatem:
4x+15*2=150
4x=120
x=30
30+15=45
wymiary działki to 30mx45m
2010-02-13T18:36:13+01:00
150dm=15m
x-pierwszy bok
x+15=drugi bok
2x+2(x+15)=150
2x+2x+30=150
4x=120
x=30 - pierwszy bok
30+15=45- drugi bok
Proszę ;)

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T18:36:25+01:00
Dane

Ob- 150 m = 15000 cm

Ob- 2 x a + 2 x b

a- iks
b- iks + 150 dm = iks + 15000 cm


tego sie nie da ; d