Odpowiedzi

2010-02-13T18:41:42+01:00
# pycha
# chciwość
# nieczystość
# zazdrość np. gdy jestesmy zazdrosni o dobytek bliźnieom.in samochód czy dom
# nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu- np kiedy się łakomimy na coś
# gniew kiedy o jaki kolwiek powód jesteśmy zli na bliską osobę i nie chcemy lub nie potrafimy jej wybaczyc
# lenistwo np. kiedy z powodu lenistwa i tego że nic nam się nie chce nie pomożemy bratniej duszy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:12:23+01:00
Pycha,
chciwość,
nieczystość,
zazdrość
nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu,
gniew,
lenistwo.

lenistwo np. mama prosi wynieś śmieci ty mówisz nie mam czasu

zazdrość np. koleżanka dostała 6 a ty wmawiasz jej że nie zasłużyła na tą ocenę

chciwość np. chcesz mieć wszystko co mają inni

gniew np. chcesz kogoś zabić za kłamstwo

nieumiarkowanie w jedzeniu np. masz 4 czekolady i od razu jej jesz
4 5 4
2010-02-13T21:27:04+01:00
Pycha,
chciwość,
nieczystość,
zazdrość
nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu,
gniew,
lenistwo.
zazdrość- kolega ma coś nowego a my też chcemy to bardzo mieć
lenistwo- leżymy i oglądamy TV albo gramy na komputerze zamiast pomóc mamie lub zrobić cos aktywnie
gniew- ktoś nam zrobił coś przykrego a my się do niego nie odzywamy
chciwość- chcemy coś bardzo mieć czego nie powinniśmy mieć
nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu- nie jesteśmy już głodni ale na siłę wpychamy coś w siebie, gdy inni nie mają co jeść.
1 5 1