Wszystko robimy w myślach, bo nie będzie efektu zaskoczenia.

No i nie pomyl się w liczeniu!!!






Wybierz sobie cyfrę od 1 do 9.






Pomnóż ją przez 9.






Jeżeli wyjdzie Ci liczba dwucyfrowa dodaj do siebie te cyfry.






Odejmij od otrzymanej liczby 5.






Każdej cyfrze przyporządkowana jest litera: 1-A, 2-B, 3-C, 4-D, 5-E, itd.






Masz już swoją literkę?






Teraz bez większego namysłu wybierz państwo na tą literę.






Na trzecią literę państwa wybierz kolor.






Na druga literę koloru wybierz kwiat.


I co ci wyszło.? Ja wiem co powinno ;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:36:57+01:00
Dania
niebieski
irys

Przecież w Danii nie rosną niebieskie irysy ;P
1 5 1
2010-02-13T18:37:07+01:00
2010-02-13T18:43:53+01:00
Dania
kolor niebieski
kwiat irys