Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:09:49+01:00
P = 1/2 12 *16
p . = 9 ,6 cm .
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:21:24+01:00
Najpierw trzeba znaleźć bok tego rombu :
Pole P = (b*c)/2
P = [12 cm *16 cm]/2 = 96 cm²
P = a*h
a = P/h = 96 cm²/ 9,6 cm = 10 cm.
Odp.Bok tego rombu ma długość 10 cm.

pootem :
96 cm² : 10 cm = 9,6 cm .
Odp.: Wysokość tego rombu wynosi 9,6 cm .


daasz naaj . ? ^ xp