Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T18:42:15+01:00
250 x 120 = 30 000m2 = 300a
300a/0,25a= 1200 drzew
2010-02-13T18:42:21+01:00
Powierzchnia działki:250m razy120m=30 000m²
1ar=100m²
30 000m²=300arów

ilośc jabłoni:300:0,25=1200
odp. można posadzić 1200 drzew.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:44:55+01:00
1a=100m2
0,25a=25m2

250m*120m=30000m2

30000m2:25m2=1200

Odp.: Można zasadzić 1200 drzew.