Model samochodu przebył ruchem prostolinijnym drogę 1 km. model ten wykorzystuje silnik o 100 % sprawności który zużył 10do potęgi 5 J energii , a siła tego silnika ma średnią wartośc równą:
a) 10 N
b)10 do potęgi 2 N
c)10 do potęgi 3 N
d)10 do potęgi5 N

2

Odpowiedzi

2010-02-13T18:43:15+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:21:50+01:00
W=F*s
100000J = F * 1000m
100000J/1000m=F
100 J/s = F
F = 100 N

10^2 N = 100 N
odp b