Pewna dziewczyna wyjechała z koleżanką do Miami. Wynajęły pokój w hotelu tuż przy plaży. Pierwsza dziewczyna od 15 minut siedziała sama, bowiem jej przyjaciółka wyszła do sklepu. Nagle słyszy pukanie, otwiera, a tu obcy mężczyzna mówi, że pomylił się i myślał, że to jego pokój. Dziewczynie COŚ się nie spodobało, więc poszła chwilę potem do recepcji. Okazało się, iż mężczyzna jest poszukiwanym przez policję za kradzież. Jak dziewczyna na to wpadła? Nie ma w tym ŻADNYCH HACZYKÓW!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:43:35+01:00
Przecież jeśli byłby to jego pokój to nie pukałby do niego
4 3 4
2010-02-13T18:52:47+01:00
Jeżeli pokój rzeczywiście byłby tego męzczyzny, to nie pukałby do niego ;)
1 1 1
2010-02-13T22:09:22+01:00
Gdyby to był jego pokój by nie pukał. Proste :)