Przez pustynię idą gęsiego trzy żółwiki.
Pierwszy z nich mówi:
- przed sobą widzę piasek, za sobą żółwika;
Drugi:
- przed sobą widzę żółwika, za sobą widzę żółwika;
Trzeci:
- przed sobą widzę żółwika, za sobą widzę żółwika.

Jak to możliwe? Zastanów się!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:48:02+01:00
YYyy..trzeci żłówik kłamał?! ;P
2 4 2
2010-02-13T21:05:36+01:00
Pewnie trzeci żółwik kłamał. ;)
2010-02-13T22:10:33+01:00
Na pewno szli w kółko lub 3 żółw kłamał :)