Odpowiedzi

2010-02-13T18:48:02+01:00
2010-02-13T18:48:50+01:00
Od 2009 roku będziemy płacić PIT według dwóch stawek: 18 i 32 procent, zamiast dotychczasowych 19, 30 i 40 procent.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:56:32+01:00
* jeżeli w 2009 roku nie zarobisz więcej niż 3 091 zł, podatku nie będziesz płacił,
* jeżeli w 2009 roku zarobisz więcej niż 3 091 zł, ale mniej niż 85 528 zł, to zapłacisz 18% ze swojej podstawy opodatkowania odejmując
556,02 zł, miesięczna kwota zmniejszająca przychód wynosi 46,33 zł
* jeżeli w 2009 roku zarobisz więcej niż 85 528 zł, to Twój podatek będzie wynosił 14 839,02 zł plus 32% nadwyżki ponad 85 528 zł,