Krzyżówka.
1. "Militarna" symfonia J. Haydna. (8 liter)
2. Tytuł jednej opery Ludwiga van Beethovena. (7 liter)
3. Imię tytułowego bohatera opery W.A.Mozarta. (6 liter)
4. Tak swoją VI Symfonię nazwał L. van Beethoven. (10 liter)
5. Józef Haydn napisał ich ponad sto. (8 liter)
6. Skatalogował utwory W.A.Mozarta według kolejności ich powstania. (6 liter)
7. Tytuł jednej z sonat fortepianowych Ludwiga van Beethovena. (10 liter)
8. Miasto, w którym pracował na służbie u arcybiskupa W.A.Mozart. (8 liter)
9. Jedno z imion Mozarta. (8 liter)

dam naj (;

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T18:54:04+01:00
1. wojskowa
2. fidelio
3. figaro
4. pastoralna
5. symfonie
6. kochel
7. księżycowa
8. salzburg
40 4 40
2010-02-13T19:43:16+01:00
1. wojskowa
2. fidelio
3. figaro
4. pastoralna
5. symfonie
6. kochel
7. księżycowa
8. salzburg
29 3 29
2010-02-13T20:46:27+01:00
1. wojskowa
2. fidelio
3. figaro
4. pastoralna
5. symfonie
6. kochel
7. księżycowa
8. salzburg
Pozdrawiam:)
19 3 19