Muszą byś rozwiązane WSZYSTKIE ZADANIA inaczej zgłosze SPAM.!!


1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?

3. Rybak złowił leszcza o dł. 50 cm, głowa jego była dł. 10 cm, ogon 112 grzbietu. Ile ważył kilogramowy leszcz?

4. W jaki sposób witają się papieże?

5. Jesteś pilotem samolotu, w którym leci 75 osób. W Łodzi wysiadło 10 osób, a w Poznaniu 17. Ile pilot miał lat?

6. Przy dwóch rękach masz 10 palców. Ile palców jest u 10-ciu rąk?

7. Czy stróż nocny dostanie rentę, gdy umrze w dzień?

8. Ile zwierząt Abel zabrał na Arkę?

9. Czym się mówi: rękami czy rękoma?

10. Kto zabił Kaina?

11. Jak się mówi; 3x3 jest czy są sześć?

12. Który miesiąc ma 28 dni?

13. Kiedy jesteś w domu bez głowy?

14. Polski baran stoi na granicy polsko-czeskiej. Czyje będzie mleko?

15. Ile tuzin ma złotówek, a ile 50-cio złotówek?

16. W pokoju stoi lampa naftowa i świeca. Co najpierw zapalisz?

17. Z samolotu wyskoczyło 3 skoczków: I ważył 80kg, II - 100kg, III - 60kg. Kto był pierwszy na Ziemi?

18. Ile buraków wejdzie do litrowego słoika?

19. Na jakiej trąbie nie można zagrać?

20. Co zrobił Sobieski po wstąpieniu na tron?

21. Ile kroków stawia wróbel na min.?

22. Pod jakim drzewem siedzi zając gdy pada deszcz?

23. Jakich kamieni jest w morzu najwięcej?

24. Gdzie są rzeki suche?

25. W którym miesiącu rodzi się najwięcej dzieci?

26. Dlaczego Napoleon nosił zielone szelki?

27. Jak można nazwać faceta, który zjadł mamę i tatę?

28. Co to jest: w dzień narzeka, w nocy pływa?

29. Jakie zęby pojawiają się u ludzi najpóźniej?

30. Na płocie siedzi 10 wron. Myśliwi zastrzelili 7 reszta uciekła, ile zostało?

31. W autobusie jechało 70 osób, na pierwszym przystanku wysiadły 4. Na drugim wysiadło 20 i wsiadło 15. Na kolejnym przystanku wsiadło 7 osób. Na kolejnym przystanku wysiadło 12 a wsiadły 3, na następnym wsiadło 15 a wysiadły 4 osoby. Ile było przystanków?

3

Odpowiedzi

2010-02-13T19:03:32+01:00
Odpowiedzi:

1. Idziesz spać o ósmej, wstajesz o dziewiątej rano. Ile godzin spałeś?
1 godzine.

2. Który z królów Polski stał do dołu nogami?
Każdy.

3. Rybak złowił leszcza o dł. 50 cm, głowa jego była dł. 10 cm, ogon 112 grzbietu. Ile ważył kilogramowy leszcz?
1 kg.

4. W jaki sposób witają się papieże?
Jest tylko jeden papież.

5. Jesteś pilotem samolotu, w którym leci 75 osób. W Łodzi wysiadło 10 osób, a w Poznaniu 17. Ile pilot miał lat?
Tyle co ty.

6. Przy dwóch rękach masz 10 palców. Ile palców jest u 10-ciu rąk?
50.

7. Czy stróż nocny dostanie rentę, gdy umrze w dzień?
Po co mu renta po śmierci?

8. Ile zwierząt Abel zabrał na Arkę?
Abel nie miał arki.

9. Czym się mówi: rękami czy rękoma?
Ustami.

10. Kto zabił Kaina.
Nikt. Kain zabił Abla.

11. Jak się mówi; 3x3 jest czy są sześć?
3 x 3 = 9!

12. Który miesiąc ma 28 dni?
Każdy.

13. Kiedy jesteś w domu bez głowy?
Kiedy wyglądasz przez okno.

14. Polski baran stoi na granicy polsko-czeskiej. Czyje będzie mleko?
Barany nie dają mleka.

15. Ile tuzin ma złotówek, a ile 50-cio złotówek?
W obu przypadkach 12.

16. W pokoju stoi lampa naftowa i świeca. Co najpierw zapalisz?
Zapałkę.

17. Z samolotu wyskoczyło 3 skoczków: I ważył 80kg, II - 100kg, III - 60kg. Kto był pierwszy na Ziemi?
Adam i Ewa.

18. Ile buraków wejdzie do litrowego słoika?
0 - trzeba je włożyć.

19. Na jakiej trąbie nie można zagrać?
Powietrznej.

20. Co zrobił Sobieski po wstąpieniu na tron?
Usiadł.

21. Ile kroków stawia wróbel na min.?
Wróbel skacze.

22. Pod jakim drzewem siedzi zając gdy pada deszcz?
Mokrym.

23. Jakich kamieni jest w morzu najwięcej?
Mokrych.

24. Gdzie są rzeki suche?
Na mapach.

25. W którym miesiącu rodzi się najwięcej dzieci?
W 9.

26. Dlaczego Napoleon nosił zielone szelki?
Żeby mu spodnie nie spadały.

27. Jak można nazwać faceta, który zjadł mamę i tatę?
Sierota.

28. Co to jest: w dzień narzeka, w nocy pływa?
Szczęka teściowej.

29. Jakie zęby pojawiają się u ludzi najpóźniej?
Sztuczne.

30. Na płocie siedzi 10 wron. Myśliwi zastrzelili 7 reszta uciekła, ile zostało?
7.

31. W autobusie jechało 70 osób, na pierwszym przystanku wysiadły 4. Na drugim wysiadło 20 i wsiadło 15. Na kolejnym przystanku wsiadło 7 osób. Na kolejnym przystanku wysiadło 12 a wsiadły 3, na następnym wsiadło 15 a wysiadły 4 osoby. Ile było przystanków?
5.
3 3 3
2010-02-13T19:05:54+01:00
1. godzinę.
2.Każdy.
3.1 kg.
4.Jest jeden papież.
5.Tyle co ty- czyli pilot
6.50.
7.Na co mu renta po śmierci
8.Abel nie miał arki
9.Ustami.
10.To Kain zabił Abla.
11.3 x 3 to 9
12.wszystkie
13.Gdy wyglądasz przez okno.
14.Barany nie dają mleka.
15.12.
16.Zapałkę.
17.Ewa i Adam
18.0
19.Powietrznej
20.Usiadł
21.Wróbel skacze
22.Mokrym
23.Mokrych
24.Na mapach
25.W 9
26.Żeby mu nie spadały spodnie
27.Sierota
28. Szczęka teściowej
29.Sztuczne
30.7
31.5
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:16:53+01:00
1.
godzinę.

2.
każdy ;).

3.
1kg.

4.
papież jest tylko jeden, więc się nie witają.

5.
skoro pilotem jesteś Ty, to tyle miał lat, ile Ty ;).

6.
50.

7.
po mu po śmierci renta? xD.

8.
Abel nie miał arki.

9.
ustami.

10.
nikt.

11.
3x3 to 9 ;).

12.
każdy miesiąc ma 28 dni.

13.
jak wyglądam przez okno ;)

14.
barany nie dają mleka.

15.
12.

16.
zapałkę ;).

17.
Adam i Ewa.

18.
0.

19.
powietrznej.

20.
usiadł na nim.

21.
wróbel nie chodzi, tylko skacze.

22.
mokrym? ;).

23.
mokrych chyba.

24.
na mapach.

25.
9.

26.
żeby mu spodnie nie spadły.

27.
sierota.

28.
szczęka teściowej ;).

29.
sztuczne.

30.
7.

31.
5.
3 3 3