Odpowiedzi

2010-02-13T19:01:58+01:00
"Sto lat"

Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam C (A) (d) G
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam G C
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje, żyje nam C F
Niech żyje nam F7 C

Niech mu gwiazdka pomyślności C
nigdy nie zgaśnie F C
Nigdy nie zagaśnie F C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G7 C
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T19:07:19+01:00
A A D
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam.

D D A
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam.

A A D
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje

D E A
żyje nam! Niech żyje nam
NIE WIEM CZY O TO CHODZi. ALE MYSLE ZE CHOC TROCHE POMOGLAM :)))


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:42:26+01:00
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam C (A) (d) G
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam G C
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje, żyje nam C F
Niech żyje nam F7 C

Niech mu gwiazdka pomyślności C
nigdy nie zgaśnie F C
Nigdy nie zagaśnie F C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G7 C

to są chyba najłatwiejsze chwyty, a bicie może być tradycyjne;)
a można wiedzieć jakie dokładnie bicie?