Odpowiedzi

2010-02-13T19:08:37+01:00
Wlaśnie, więc narysuj odcinek AB i punk S gdzie kolwiek ( radzę gdzieś blisko tego odcinka) i teraz rysujesz półprosta, która ma początek w punkcie S i przechodzi przez punkt A , bierzesz cyrkiel i odmierzasz odległość od |SA| i wkładasz dziubek cyrkla w punkcie A i kreślisz, potem robisz symetralną odcinka |SA| i połowke tego odcinka odmierzasz w koncu tegoo przełożonego odcinka |SA|
I tam będzie punk A'
Z punktem B bedzie tak samo , nie wiem czy zrozumiałaś, jeżeli nie to przepraszam za wszelkie niejasności ;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:23:23+01:00
Lecimy kolejno:

Rysujemy odcinek AB i stawiamy punkt S:
http://i47.tinypic.com/4sftz8.jpg

Tworzymy proste AS oraz BS:
http://i47.tinypic.com/nmxa2r.jpg

Przy pomocy cyrkla szukamy połowy AS oraz połowy BS:
http://i46.tinypic.com/fbayhk.jpg

odkładamy trzy odcinki od punktu S na prostej AS i tak samo na BS:
http://i47.tinypic.com/2vrtr2u.jpg

ścieramy co nam niepotrzebne:
http://i50.tinypic.com/33pghn4.jpg
22 3 22