Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:06:39+01:00

wady:
1. drogie leki
2. długo trzeba czekać na operacje
3. miła obsługa za łapówkę....

1 zaleta to że mamy gdzie się leczyć i dzięki temu jesteśmy zdrowi
2. to że można iść do lekarza za darmo (ale zależy do którego)
3. mamy darmowe niektóre szczepienia
6 4 6
2010-02-13T19:09:36+01:00
Zalety
1.Są mili dla pacjętów
2.Udzielają szybką pomoc w tragicznych wypadkach
3.Mają bardzo dobre sprzęty
Wady
1.Są długie kolejki do różnych badań i operacji
2.Jest za mało lekarzy w niektórych szpitalach
3.Wymagają za duże pieniądze od pacjętów
1 3 1
2010-02-13T19:23:36+01:00
Zalety:
- są profesjonalistami,
- jest dużo placówek,
- są mili,

wady:
- długie kolejki,
- drogie leki,
- jest za mało lekarzy,
2 4 2