Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:15:11+01:00
Od angielskiego "Quality" w czasach PRLu dla "podwyższenia" prestiżu produktu naklejano na niego trójkątna naklejkę z literą Q.
W dzisiejszych czasach ważniejsze są certyfikaty jakości potwierdzające zgodność systemu zarządzania (nie tylko jakością) danego przedsiębiorstwa ze standardami ISO, TS, Q9xxx itp.
2010-02-13T19:18:12+01:00
Certyfikat "Q" odznacza się :
-jakością,
-walorami użytkowymi, ergonomicznymi, zdrowotnymi, w tym także niższą niż przeciętne materiało i energochłonnością. -Certyfikat uprawnia ponadto producenta do oznaczania wyrobu znakiem jakości zastrzeżonym na rzecz PCBC S.A.