Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T19:16:14+01:00
"Teraz Polska" to niekomercyjny konkurs, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszych Produktów i Usług, Gmin, Produktów Lokalnych i Przedsięwzięć Innowacyjnych.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:20:45+01:00
TERAZ POLSKA TO NIEZWIĄZANY Z SZEROKIMI MEDIAMI KONKURS, KTÓREGO CELEM JEST WYŁONIENIE NAJLEPSZYCH:
PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH,
USŁUG,
GMIN,
PRZEDSIĘWZIĘĆ INNOWACYJNYCH.
WYBIERANE SĄ ZARÓWNO TE O SILNEJ MARCE, JAK I MAŁO ZNANE, KTÓRE DZIĘKI SWOIM WALOROM UŻYTKOWYM, JAKOŚCIOWYM CZY TECHNOLOGICZNYM POWINNY ZOSTAĆ POKAZANE I UZNANE PRZEZ SZERSZĄ PUBLICZNOŚĆ.
1 5 1