Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:17:21+01:00
Samodzielność,zdolność do obrony,umiejętność pokonywania problemów,wydajność i samodzielnośc gospodarcza.
5 1 5
2010-02-13T20:22:25+01:00
Wypisze w myslinikach:
- musi się charakteryzować dobrą organizacją, a co za tym idzie uczymy się wielu rzeczy, np. samodzielnosci, aktywności, zdolności do zrzeszania się, dążenia do postawionych sobie celów.
- łatwiej pokonać przeciwności, bo np. szybciej się zorganizują do walki z jakimś żywiołem
- obywatele tworzą własne, dobrze prosperujące firmy, co przynosi rozwój gospodarczy i intelektualny – nie liczymy na państwo, nie żądamy pomocy innych, bo możemy i potrafimy poradzić sobie sami.
- zbiera się fundusze na dane cele
- budowanie stabilnego społeczeństwa obywatelskiego opartego na dużej aktywności obywateli jest szansą na rozwój demokracji, oraz na rozwiązywanie problemów społecznego wykluczenia i biedy we współczesnym świecie.
- możliwość zdobycia ogromnego doświadczenia, które może zwiększyć konkurencyjność młodego człowieka na rynku pracy.

Mam nadzieję, ze ciut pomogłam;)
5 2 5