Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T19:26:01+01:00
Moja wychowawczyni nazywa się M.K. Jest szczupła i wysoka . Włosy niedługie w kolorze brązu , najczęściej rozpuszczone . Duże , jasne oczy dominują z jej bladą cerą . Na jej twarzy nigdy nie braknie uśmiechu od ucha do ucha . Najczęściej nosi spódnice do kolan i bluzki na długi rękaw , a do tego długie , na małym obcasie szpilki . Uczy nas języka polskiego i do tego jest naszą wychowawczynią . Organizuje nam ciekawe wycieczki w różne miejsca oraz prowadzi interesujące lekcje . Bardzo lubię panią M.K. , ponieważ jest miłą i serdeczną osobą . Cieszę się , że jest moją wychowawczynią , a nie ktoś inny .

daasz naaj . ? xp ^^
12 4 12
2010-02-13T19:27:35+01:00
Moją wychowawczynią jest pani od języka polskiego....Jest bardzo cierpliwa i wytrwa do swojego wyznaczonego celu. Pomaga swoim uczniom gdy czegoś nie rozumieją. Jest wysoka i ma piwne oczy..Stanowcza, spokojna i zawsze uśmiechnięta. Każdego ucznia poddaje ocenie. Ma długie ciemne włosy i po wyglądzie widać, że lubi nosić buty na obcasie. Ma dwójkę dzieci. Lubi dzieciaki. Jest bardzo miła i dużo umie nauczyć .Wiadomo, że czasami trzeba podnieść głos .Kobieta pobudza wyobraźnię uczniów. Czasami wymaga bardzo dużo od nich i każe im się wypowiadać się pełnymi, prawidłowo zbudowanymi zdaniami. Według Pani funkcją poezji jest to, że jest ona niezbędna do życia. Uważa też, że człowiek kulturalny, żeby zasługiwał na to miano, powinien znać sto porównań. Bardzo fajnie prowadzi lekcje... Jest chyba najlepszą wychowawczynią , którą miałam.





10 4 10