Odpowiedzi

2010-02-13T19:18:00+01:00
18*23+(-17)*23=23

21*(-4)-(-5)*21=21
2010-02-13T19:18:59+01:00
1) 18*23+(-17)*23= 414 - 391= 23
2)21*(-4)-(-5)*21= -84 + 105= 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:21:42+01:00
1) 18*23+(-17)*23=414+(-391)=414-391=23 Tu w pierwszym gdy mamy + przed nawiasem nic nie zmieniamy.

2)21*(-4)-(-5)*21=-84-(-105)=-84+105=21 Zaś tu gdy mamy - przed nawiasem zmieniamy znak w nawiasie