Odpowiedzi

2010-02-13T19:19:24+01:00
Poprzez:
- modlitwę
- uczestniczenie we mszy świętej
- spowiedź
-nie grzeszyć
- być dobrym człowiekiem
1 1 1
2010-02-13T19:20:20+01:00
- codzienna modlitwa
-dobre postępowanie
- szczere uczestnictwo w coniedzielnej mszy i mszy podczas różnych świat
- pomoc innym
- przyjmowanie Komunii św.
- czytanie Pisma św.
- Spowiedź
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T19:23:31+01:00
Bóg zesłał Jezusa na Ziemię, zniżył się do nas aby oddać za nas życie i zbawić nas. To wielki wyraz miłości, który łączy nas z Bogiem. Powinniśmy być Mu wdzięczni za to, że wybawił nas od śmierci.
Każdy ma znajomych. Aby utrwalać z nim więź, rozmawia się. Tak samo jest z Bogiem. Trzeba z Nim rozmawiać, aby otrzymywać tę "znajomość". Bóg jest wtedy nam bliski, a my wiemy, że On nas słyszy. To najwspanialsze, co może być- Bóg nas słyszy, Bóg nas nigdy nie opuści, Bóg zawsze pomoże nam w złych chwilach. Musimy Mu ufać, wtedy więź z Nim na pewno będzie mocna i prawdziwa.


Mam nadzieję że pomogłam.

Pozdrawiam :>