Odpowiedzi

2009-10-12T15:34:14+02:00
Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji. Rozmaitość użyć i znaczeń, połączona z zawiłością opisywanych przez nią uczuć, powoduje, że miłość jest niespotykanie trudna do zdefiniowania, nawet w porównaniu do innych stanów emocjonalnych.
:))
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T15:34:30+02:00
Miłość to uczucie bliskości - wywołane wrażeniem bycia dla siebie wzajemnie kimś wyjątkowym - opartym na różnego rodzaju sprzężeniu emocjonalnym.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T15:37:23+02:00
Jedną z definicji miłości może być definicja słownikowa:
Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji.
Jednak według mnie prościej jest powiedzieć: miłość to ciągłe chodzenie na kompromis. Miłość można nazwać chorobą-często boli, atakuje znienacka, nie pyta czy wolno, odchodzi kiedy jej się podoba. Doświadczyć miłości to jedno, odnaleźć prawdziwą miłość to drugie, a prawdziwą miłość z odwzajemnieniem, to zupełnie inna sprawa, występująca niezwykle rzadko.
Pozdrawiam;)
3 3 3