Zakupiłaś nową kurtkę. Jednak po tygodniu okazuje się że ubranie nie jest najwyższej jakości. Napisz list z zażaleniem po angielsku do właściciela sklepu w którym poinformujesz :
-gdzie i kiedy dokonano zakupu
- przedstaw na czym polega problem
- poskarż się na nieuprzejmego sprzedawcę
- napisz jakiej rekompensaty oczekujesz ( dwie propozycje rekompensaty )

2

Odpowiedzi

2010-02-13T19:57:18+01:00
Yesterday, in your butik I bought pink jacket nike cock.
I noticed, this jacket is second quality. I was very disappointed.
In addition, the seller was not very nice. When I asked him how much it costs (there were no prices on the price marks), he said: It's not my problem!
As a compensation I want to:
-refund
or
-I get something from the boutique for free
Thank you
(twoje imie i nazwisko)
Wczoraj, w waszym butiku kupiłam różową kurtkę marki nike.
Zauważyłam, że kurtka ta jest drugiej jakości. Byłam zawiedziona.
Poza tym, sprzedawca był bardzo niemiły. Gdy zapytałam się go ile to kosztuje (nie było ceny na metce), on powiedział: to nie jest mój problem.
W ramach rekompensacji, chcę:
-zwrot pieniędzy
albo
-dostanę coś z butiku za darmo

dasz naj? Sama pisałam
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:02:34+01:00
Stating "Fashion"
London, England.



Dear Mr. Marley.


Dear Mr. Marley. I would like to register a complaint on a purchase. Twelfth day of February of that year for the fifteenth time in your store bought blouse, but he was not satisfied with my purchase. Zip is of poor quality. Irritates the skin and is rough. When purchasing you handle me Scrooge, who was unpleasant. Odpyskowywał questions, and when I asked for the larger size gave me the clothes. When I went out did not answer "good day" and muttered under his breath an unpleasant word. I'm counting on some sort of compensation. I would like the vendor to apologize to me. Another thing should be a replacement jumper or put the money for its purchase. Waiting for an answer.


Purchasing, Romeo Juliet.

----------- tłumaczenie na dole:


Dear Mr Marley. Chciałabym zgłosić zażalenie w sprawie zakupu. Dnia dwunastego lutego tego roku o piętnastej w pana sklepie kupiłam bluzę, ale nie byłam zadowolona ze swojego zakupu. Bluza jest złej jakości. Podrażnia skórę i jest szorstka. Przy zakupie Pan Scrooge był nieprzyjemny. Odpyskowywał na pytania, a gdy poprosiłam o większy rozmiar rzucił mi ubranie. Kiedy wychodziłam, nie odpowiedział dzień dobry" i mruczał pod nosem słowa nieprzyjemne. Liczę na jakąś rekompensatę. Chciałabym, aby sprzedawca przeprosił mnie. Inną rekompensatą mogłoby być zamiana bluzy lub oddanie pieniędzy za jej zakup.

Klientka, Julia Romeo.