Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T19:48:19+01:00
Dedykuję tą książkę bliskiej dla mnie osoby. Dedykuję ją mojej przyjaciółce, wraz z podziękowaniami za to, że jesteś i za to, że byłaś i będziesz i pomagasz i słuchasz.! Dziękuję.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:03:22+01:00
Lekturę Małego Księcia zadedykowałabym mojej mamie, ponieważ chciałabym żeby zrozumiała różne metody myślenia osób młodych i ich patrzenie na świat.

DEDYKACJA:
Książkę tę, dedykuję mojej kochanej mamie, która towarzyszy mi swoimi radami i miłością od dziecka. Jednocześnie chciałabym, żeby czytając ją, powróciła myślami do swojego dzieciństwa i kolorowych wspomnień młodzieńczych lat. Chciałabym żeby zrozumiała i przypomniała sobie jak to jest być osobą młodą, mającą setki pomysłów i inne spojrzenie na otaczające rzeczy. Mam nadzieję, że podczas jej analizy lepiej zrozumie życie i spojrzy na nie, uwzględniając dwa, odrębne światy -świat dziecka i dorosłych... Miłej lektury!
1 5 1