Które przykazanie kościelne jest ci najtrudniej zachować.Zastanów sie jak te trudności pokonać.
Prosiłabym opisać przykazanie 4 albo 5 w kilku zdaniach i wyjasnić jak pokonać te trudności
będę bardzo wdzięczna kto mi to rozwiąże

2

Odpowiedzi

2010-02-14T00:01:01+01:00
"Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu." Moim zdaniem właśnie to przykazanie jest najtrudniej zachować gdyż ludzie z własnej wygody przyzwyczaili się kłamać. Gdy kogoś oszukamy lub podamy mu fałszywe dane robiąc to świadomie to łamiemy właśnie to przykazanie. Aby pokonać tą słabość trzeba zastanowić się nad tym co robimy i zacząć pracować nad tym. Musimy zacząć mówić prawdę ponieważ najgorsza prawda jest lepsza niż najlepsze kłamstwo. Musimy przestać słuchać głosu diabła który podpowiada nam, aby skłamać lecz naszym obowiązkiem religijnym jest postępować wg. dekalogu. Tylko modlitwa i miłość do Boga może nam w tym pomóc.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T00:21:18+01:00
Każde przykazanie jest trudne do wypełnienia dlatego trzeba mieć upór i odwagę alby się z nim zmierzyć i nie dać się pokonać szatanowi.Dla mnie najtrudniejszym przykazaniem jest "Pamiętaj aby dzień święty święcić",bardzo ciężko mi je wypełnić, ponieważ nie zawsze umiem oderwać się od codziennych zajęć i iść do kościoła.Bardzo staram się dożyć do doskonałości.

:)
3 5 3