Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:12:33+01:00
Bedzie mniej, bedzie dobrze, bo jestem wolontariuszka!:D
---
Wolontariusz to osoba, która pomaga w opiece nad zwierzętami lub chorymi, starymi ludźmi. Wolontariusze mogą pracować w schroniskach dla bezdomnych zwierząt. Wtedy wychodzą z psami, karmią je lub czeszą czy kąpią. Jeżeli jest ktoś wolontariuszem w tzw. domu starców opiekuje się starymi ludźmi, np. robi im zakupy, jedzenie, sprząta, wychodzi z nimi się przejść. Wolontariusz musi być bardzo odpowiedzialnym człowiekiem. Musi być punktualny, spokojny, cichy, wyrozumiały. Wolontariusz powinien także być rozsądny i całkowicie oddany swojej pracy. Nigdy nie powinien zawieść i dotrzymywać obietnic. Praca wolontariusza jest bardzo poważną pracą, ponieważ trzeba rozumieć innych, że są samotni, chorzy.
1 5 1
2010-02-13T20:17:28+01:00
Praca w wolontariacie nie jest zawodem ani sposobem na zdobywanie pieniędzy. Wolontariuszem może zostać każdy; dziecko, dorosły.Osoba, która zamierza pracować jako wolontariusz powinna przede wszystkim wiedzieć czego się podejmuje; warunki takiej pracy nie koniecznie są łatwe, mogą być wręcz niebezpieczne. Osoba pracująca jako wolontariusz musi cechować się odpowiedzialnością i gotowością do poświęceń. Praca w wolontariacie może wynikać z różnych pobódek:
- religijnych
- potrzeba przydania się komuś
- obrona praw człowieka i inne