Odpowiedzi

2010-02-13T20:11:06+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:12:05+01:00
60 stopni obrotu minutowej wskazówki to 10 min. (360stopni/60stopni=6 => 60min./6=10 min.)
10 min. = 1/6 h
Wskazówka godzinowa w ciągu 1 h obróci się o 30 stopni (360 stopni/12h= 30stopni)
1 h = 30 stopni
Wskazówka godzinowa obróci się więc o 5 stopni.
2010-02-13T20:28:30+01:00
1/60*360=6
Odp. Obrocila sie o 6 stopni
1 1 1