Mały Książę". Mam wypisać cechy próżnego wyrażone pośrednio i bezpośrednio (on znajdował sie na planecie 326, a więc rozdział 11) i przełożyć te cechy na krótkie wypowiedzi w których wystąpią imiesłowy przymiotnikowe(czynne i bierne). Do tego zrobić piktogram, ale kompletnie nie wiem co w nim narysować. Może macie jakiś pomysł?? Liczę na Waszą pomoc i pomysły. Najciekawszy pomysł, wypowiedź nagrodze naj;)

2

Odpowiedzi

2010-02-13T20:21:38+01:00
Próżny był:
-samolubny - wielbiący siebie
-leniwy - nic nierobiący
-natrętny - wkurzający

Pomysł na piktogram :
Ja bym narysował małą planetę na czarnym tle dookoła której pełno gwiazd, na której stoi mały książe oraz Próżny. Przy czym próżny trzyma w ręku kapelusz, schylając się, a Mały Książe bije brawo patrząc z uśmiechem na próżnego
50 4 50
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T01:21:52+01:00
Zarozumiały- wynoszący się nad innych

obibok - leniwy, wymigujący się od pracy

pyszałek - pyszny, zarozumiały, butny

arogant - zarozumiały i bezczelny zarazem

samochwał - ktoś chwalący samego siebie

Ja bym narysowała (wręcz naszkicowała ale żeby bylo ją widać) twarz człowieka prożnego (czyli glowa do góry) a koło niej ludzi którzy podziwiają (niektórzy trzymają kwiaty, biją brawa, uśmiechają sie) To wszystko na tle gwiazd a w tle jakaś planeta

lub

po prostu na niebieskim tle mała planeta na samym dole kartki a na niej stoi wielki czlowiek , przed planetą stoją ludzi -Mały książe też i po prostu uśmiechają się itp.

Mam nadzieję że pomogłam ;)

30 2 30