Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:16:39+01:00
A. 3 1/3 + 12 7/8 = 3 8/24 + 12 21/24 = 15 29/24 = 16 5/24 - 4 5/6 = 16 5/24 - 4 20/24 = 15 28/24 - 4 20/24 = 11 8/24 = 11 1/3
b. 3/4 x 8/1 = 6
c.5/7 : 10/1 = 5/7 x 1/10 = 7/2 = 3,5 = 3 1/2
2010-02-13T20:18:27+01:00
A)3 1/3 +12 7/8 - 4 5/6= 16 5/24- 4 20/24=11 9/24
B) 3/4 *8=6
C) 5/7 :10=5/70
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:20:39+01:00
A. (3 1/3 + 12 7/8) - 4 5/6 = (10/3 + 103/8) - 29/6 = (80/24 + 309/24) - 116/24 =
= 389/24 - 116/24 = 273/24 = 11 9/24 = 11 3/8

b.
3/4 * 8 = 6

c.
5/7 / 10 = 5/7 * 1/10 = 5/70 = 1/14