Odpowiedzi

2010-02-13T20:23:22+01:00
Jak pan wspomina tajne nauczanie?? Jaka była atmosfera?
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:34:30+01:00
-czy bał się pan nauczać?
- Tak, zawsze mógł to ktoś zobaczyć ale chciałem aby dzieci nie zapomniały polskiej mowy.
- Gdzie się odbywało takie nauczanie?
- Najczęściej to ja chodziłem do różnych domów gdzie mieszkały dzieci.
- Czy dzieci lubiły się uczyć?
- Tak, sprawiało im to przyjemność mogli zapomnieć o tym co się wkoło nich dzieje.
- Czy rodzicie dzieci chętnie współpracowali z panem?
- Tak, oni również pomagali w pewnien sposób nauczać.
- Co pana skłoniło do tego aby nauczac dzieci?
- Było to dla mnie bardzo ważne, ponieważ bardzo kochałem swój kraj i chcaiłem chociaż w taki sposób pomóc w tak trudnym czasie. To było bardzo miłe gdy dzieci same próbowały rozwiązywać trudne zadania.
- Czego pan najczęściej w tych czasach nauczał?
- Było to pisanie oraz czytanie. Prosta matematyka. Opowiadałem im o tradycjach i obyczajach jakie panują a raczej powinny panować w naszym kraju.
- Dziękuje za rozmowę
- Ja również dziekuje.



Proszę .. mysle że za to dostane naj! ;) pozdrawiam;D
18 2 18