Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:16:38+01:00
Myślę ,że można by to zrobić tak

Podzielić na kolory
zacząć od ogólnego życiorysu
potem napisać czego dokonał
ważniejsze wydarzenia z jego życia
Można umieścić co napisał
jego złote myśli lub kawałek wiersza
wzbogacić to o kilka zdjęć
Coś w ten deseń tak mi się wydaję.
Nie wiem dokładnie czego szukasz!
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T20:18:27+01:00
Możesz na przykład powklejać jakieś zdjęcia, popodpisywać, opisać zdarzenie podczas którego zostało zrobione. Ręcznie w tym przypadku znaczy: pisane ręcznie a nie na komputerze. OgOlnie chodzi o pracę robioną ręcznie. Tak myślę.
1 5 1
2010-02-13T20:25:46+01:00
Najlepiej na kolorowych kartkach.
powklejaj zdjęcia po jednej str. , a n drugiej opisy. Najlepiej aby wydażenia były ułożone chronoligicznie. Możesz napisać o dziwnym zdażeniu podczas jego pogrzebu jak nagle zamknął się jago testament, i o jego piosence ,, Barka".
Ojego życiu jako dziecko i o jego rodzinie.
1 3 1