Odpowiedzi

2010-02-13T20:25:51+01:00
Możecie najpierw poczytać im o różnych zwyczajach walentynkowych w Anglii, a potem podzielić ich na grupy i dać różne zadania, typu scenki walentynkowe po angielsku, albo jakieś krzyżówki i wykreślanki ze słownictwa obejmującego ten temat. I na koniec dać jakąś małą 'nagrodę' wygranej grupie, np. czekoladki, lub lizaki :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:27:09+01:00
Możecie krótko przedstawić walentynki( czym są, skąd pochodzą, itd.)
z gier o walentynkach pamiętam przebijane serca( jedno z imionami wszystkich dziewczyn z klasy a drugie z chłopakami)
potem dziewczyny przebijają serce z imionami chłopaków i na odwrót te serca.
2 4 2