Odpowiedzi

2010-02-13T20:22:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:24:37+01:00
-zbyt wczesny wiek
-nieregularna miesiączka
-jakaś choroba
-obojnactwo
-wczesna menopauza
-odchudzanie
-anemia
-anoreksja
-traumatyczne przeżycia

licze na naj
choc te niektóre odpowiedzi są bardzo drastyczne
2010-02-13T20:33:16+01:00
Prawdopodobnie dziewczyna jeszcze nie w pełni dojżala do tego aby stac się kobietą.
u różnych osób z wielu przyczyn zmiany w organiźmie zachodza później niż u rówiesnikow.
jeżeli jednak trwa to zbyt dlugo najlepszym wyjsciem jest pójscie do lekarza, w tym wypadku do ginekologa.
nie trzeba sie obawiac to lekarz jak kazdy inny a na pewno wyjaśni dlaczego tak sie dzieje, byc może zleci jakies badania, czy przepisze leki , może tez wykluczyc choroby, ktore mogą miec wpływ na taki stan rzeczy.