Odpowiedzi

2010-02-13T20:24:32+01:00
Kochany lisie. Dziękuję Ci za to że zaopiekowałeś się moim Małym książe. Bez Ciebie napewno by sobie nie poradził w tym wielkim świecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:24:45+01:00
Dziękuję ci lisie za to, że wytłumaczyłeś mojemu przyjacielowi istotę przyjaźni, uratowałeś naszą przyjaźń uświadamiając, że jestem wyjątkowa. Bardzo ci dziękuję i będę ci wdzięczna do końca życia (dopóki nie zwiędnę). Kocham cię i jesteś niesamowitym przyjacielem.
RÓŻA