Odpowiedzi

2010-02-13T20:38:01+01:00
C=1/(2πfU) = 1/12560
C= 79,6 * 10 ^-6 F
C= 79,6 μF
1 3 1
2010-02-13T20:40:24+01:00
1μF=10⁻⁶F
lub
F=10000001μF

pozdr
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:48:18+01:00
Coś brakuje w treści zadania, wg podanego wzoru wychoodzi że autoransformatorem uswtawia się prad 1A. Wtedu wzór do obliczania C jest słuszny.
Odpowiedzi poprzedników są dobre 1μF=0,000001F
1 5 1