Odpowiedzi

2010-02-15T11:05:54+01:00
Scena III
czterech ludzi siedzi przy barze i śmieją się pijąc przy tym nie zbyt spokojnie piwo
dwójka bohaterów siedzi daleko na końcu sali, jeden z nich ON szuka wzrokiem niebezpieczeństwa. Drugi Ona jest bardzo spokojna i śmieje się z jego strachu

ONA
Przestań się tak mazać, tu nikt nie zagląda.
ON
Przepraszam moja droga, ale dziś już dość przeszedłem
ONA
jesteś tylko poszukiwany za morderstwo
ON
Swojej Żony! (podnosi ton i uderza pięścią o stół, nikt nie zwraca uwagi)
OnA musimy poczekać na mojego brata, on pomoże nam udowodnić twoją niewinność.
ON
A kim on jest? prawnikiem?
Ona
nie. Jest kimś znacznie ważniejszym. jest wampirem.
ON
a do czego mi wampir? przecież nikt nam nie uwierzy
ONA twoja żona zginęła z rąk wampira (ON kiwa przecząco głową) Wierze, że morderca pochodzi z klanu czterech archaniołów. Chodź musimy iść na zaplecze

Koniec sceny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T14:26:47+01:00
Scena 346 ,, Słoń''
Stas
Oderwał się, widzisz? ... Z tamtego miejsca. I to niedawno.
(Staś i Nel siedzą na koniu- w głębi , na drugim Mea)
Popatrz na korzenie. Wrosły w szpary i rozsadziły kamień.
Pomyśl, jak siła jest w takiej małej roślince! .... Ciiiii ... Słyszysz
Nel
Coś szumi ...
Staś
Jakby .. wodospad (chłopiec drapie się po brodzie z przestraszoną miną)

Staś (krzyczy)
Hej!! Co tam widzisz?
Kali
Słoń!!!
Staś
Słoń?!
Kali
Wielki słoń. Prędko! Ty zabić słonia, a Kali go zjeść.... oooch, jeść (skacze z radości) ..........................
2010-02-15T14:28:56+01:00
Scena III
czterech ludzi siedzi przy barze i śmieją się pijąc przy tym nie zbyt spokojnie piwo
dwójka bohaterów siedzi daleko na końcu sali, jeden z nich ON szuka wzrokiem niebezpieczeństwa. Drugi Ona jest bardzo spokojna i śmieje się z jego strachu

ONA
Przestań się tak mazać, tu nikt nie zagląda.
ON
Przepraszam moja droga, ale dziś już dość przeszedłem
ONA
jesteś tylko poszukiwany za morderstwo
ON
Swojej Żony! (podnosi ton i uderza pięścią o stół, nikt nie zwraca uwagi)
OnA musimy poczekać na mojego brata, on pomoże nam udowodnić twoją niewinność.
ON
A kim on jest? prawnikiem?
Ona
nie. Jest kimś znacznie ważniejszym. jest wampirem.
ON
a do czego mi wampir? przecież nikt nam nie uwierzy
ONA twoja żona zginęła z rąk wampira (ON kiwa przecząco głową) Wierze, że morderca pochodzi z klanu czterech archaniołów. Chodź musimy iść na zaplecze

to jest koniec sceny