Które z wymienionych poglądów są charakterystyczne dla czasów oświecenia: a)Ludzie sa z natury wolni i równi wobec prawa, to znaczy posiadają takie same prawa i obowiązki. b)Zróżnicowanie praw i obowiązków jest czymś naturalnym, bo wynika z ustalonego przez Boga porządku społecznego. c)Wszelka władza pochodzi od Boga, poddani są winni jej bezwzględne posłuszeństwo i nie mają prawa jej zmieniać. d)Wszelka władza pochodzi z woli narodu, obywatele mają prawo ja odwołać, jeśli działa wbrew interesom społeczeństwa. KONIEC

3

Odpowiedzi

2010-02-13T20:42:32+01:00
A)Ludzie sa z natury wolni i równi wobec prawa, to znaczy posiadają takie same prawa i obowiązki.
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:43:22+01:00
A)Ludzie sa z natury wolni i równi wobec prawa, to znaczy posiadają takie same prawa i obowiązki.

d)Wszelka władza pochodzi z woli narodu, obywatele mają prawo ja odwołać, jeśli działa wbrew interesom społeczeństwa
13 3 13
2010-02-13T22:02:57+01:00
A)Ludzie sa z natury wolni i równi wobec prawa, to znaczy posiadają takie same prawa i obowiązki.
6 3 6