Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:34:47+01:00
Gosia Andrzejewicz- Otwórz Oczy
2010-02-13T20:35:16+01:00
Gosia Andrzejwicz - Otwórz Oczy
2010-02-13T20:39:43+01:00
Otwórz oczy.

Gosia Andrzejewicz
Otwórz oczy
Uwierz czasem mniej oznacza więcej
posiadanie nie określa Ciebie.
Ważne abyś cieszył się z najprostszych chwil.
Zapamiętaj to:
"Otwórz oczy, otwórz serce
znajdziesz wtedy w życiu szczęście
obok Ciebie jest "Hej, akuk"
Szczęście w życiu jest Twym cieniem
ono co dzień goni Ciebie,
tylko zobacz je....tak"

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Czasem życie toczy się w ciemnościach,
Czasem brak w nim już promieni słońca.
Wtedy słyszę wokół jakiś dobry głos,
Mówi mi tak:
"Otwórz oczy, otwórz serce
znajdziesz wtedy w życiu szczęście
obok Ciebie jest "Hej, akuk"
Szczęście w życiu jest Twym cieniem
ono co dzień goni Ciebie,
tylko zobacz je....tak"

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Nie patrze sie już na daleki brzeg,
bo wiem
wiem, już że
że prawdziwe szczęście
jest tuż obok mnie.

haahahaaaa

już teraz wiem

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

już teraz wiem, już teraz wiem, że szczęście jest już obok mnie

już teraz wiem, już teraz wiem, że szczęście jest tuż obok mnie.

Ha aaa
Uwierz czasem mniej oznacza więcej
posiadanie nie określa Ciebie.
Ważne abyś cieszył się z najprostszych chwil.
Zapamiętaj to:
"Otwórz oczy, otwórz serce
znajdziesz wtedy w życiu szczęście
obok Ciebie jest "Hej, akuk"
Szczęście w życiu jest Twym cieniem
ono co dzień goni Ciebie,
tylko zobacz je....tak"

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Czasem życie toczy się w ciemnościach,
Czasem brak w nim już promieni słońca.
Wtedy słyszę wokół jakiś dobry głos,
Mówi mi tak:
"Otwórz oczy, otwórz serce
znajdziesz wtedy w życiu szczęście
obok Ciebie jest "Hej, akuk"
Szczęście w życiu jest Twym cieniem
ono co dzień goni Ciebie,
tylko zobacz je....tak"

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Nie patrze sie już na daleki brzeg,
bo wiem
wiem, już że
że prawdziwe szczęście
jest tuż obok mnie.

haahahaaaa

już teraz wiem

Już teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

Teraz wiem,
Szczęście chowa się wśród zwykłych dni.
Już teraz wiem,
szczęściem dla mnie jest żyć tam gdzie Ty.
Już teraz wiem,
moje szczęście Twoje imię ma.
Szczęście ma Twój zapach i smak.

już teraz wiem, już teraz wiem, że szczęście jest już obok mnie

już teraz wiem, już teraz wiem, że szczęście jest tuż obok mnie.

Ha aaa