Odpowiedzi

2010-02-13T20:48:14+01:00
Gestosc=masa/ojetosc
masa= objetosc *gestosc
objetosc=1m*0.6m*.5m=0,3m^3
gestosc=12kg/m^3
masa=12kg/m^3*0,3m^3=3,6kg
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:54:44+01:00
Dane:
a = 1m
b = 0,6m
c = 0,5m
d = 12kg/m^3
v = abc
m = dv
_________
v = ?m^3
m = ?kg
Rozwiązanie:
V = 1m x 0,6m x 0,5m = 0,3m^3
m = 12kg/m^3 x 0,3m^3 = 3,6kg
Odpowiedź: Ta paczka styropianu waży 3,6kg.
3 5 3
2010-02-13T20:59:01+01:00
Dane:
1mx0,6mx0.5m- wymiary paczki
gęstość styropianu-12 kg/m³

Szukane:
m- masa paczki

Wzór:
gęstość= masa : objętość
masa=gęstość * objętość

Obliczanie objętości paczki
1m * 0,6m * 0,5 m= 0,3 m³

Obliczanie masy paczki
masa= 12kg/m³ * 0,3m³= 3,6 kg

Odp: Masa paczki jest równa 3,6 kg.
3 3 3