Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T20:46:54+01:00
Skoro dookoła:

Równik ma 40 000 km.

Więc w 80 dni:

40000:80=500

Chyba 500km średnio :)

Pozdrawiam, i mam nadzieję że pomogłam :>
2010-02-13T20:47:07+01:00
40000km ziemia ma równik
czyli będzie 40000:80=500 km
odp 500 pokonywał
1 4 1
2010-02-13T22:51:47+01:00
Równik: 40000
dni: 80
40000/80=500

Odp. Pokonywał średnio 500 km dziennie ;)
1 4 1